VÅRE TJENESTER
Her kan du lese om våre tjenester og priser
Våre rom
På Pusehuset Kattehotell kan din katt velge mellom våre 35 flotte rom. Les mer om våre rom og ulike romtyper her
Priser per påbegynte dag:
-
- Vanlig rom kr 250,-
- Hjørnerom kr 360,- (for to katter)
- Suite kr 290,-
- Hjørnesuite kr 400,- (for to katter)
- Deluxe-suite Lavsesong kr 550,- / Høysesong kr 570,- (for to katter, kr 120,- per ekstra katt)
-Høysesong regnes som vinterferie, påske (palmesøndag-2.påskedag), høysesong sommer (juni, juli, august), høstferie og jul (15.12-15.01). For vinter-og høstferie følger vi skoleruten.
-Deluxe-suiten kan være et fint valg for førstegangsgjester, som en mykere introduksjon til livet på kattehotell. Deluxe suiten er eneste alternativ for katter som kun skal spise medbrakt fòr. - Rompris inkluderer Royal Canin tørrfór. Våtfór fra Royal Canin kan serveres om ønskelig mot et pristilegg på kr 25,- per pose.
Levering og henting
Levering og henting må avtales på forhånd — vi har ikke drop-in.
Våre tider for levering og henting er:
-
- Mandag-fredag 10:00-12:00 og 18:00-19:30
- Lørdag-søndag 10:00-13:00
Påskeaften, 17.mai, julaften, 1. juledag og nyttårsaften, holder vi stengt for inn-og utsjekk.
Unntak fra vanlig tid for levering og henting er: Påske (palmesøndag tom 2.påskedag), fellesferie (vi følger skoleruten, uke 28, 29 og 30 for 2024), og jul (22.12 tom 03.01) hvor våre tider for levering og henting er 10-15, med unntak av stengte dager nevnt over.
Møter du opp på Pusehuset uten avtale kan det være vi ikke er der.
Andre tidsrom
Ved ankomster og avreiser utenom faste tider påløper det et gebyr på
- Hverdager
- kr. 300,- i tidsrommet 09-20
- kr 500,- I tidsrommet 20-09
- Helg og helligdag
- kr 350,- i tidsrommet 09-20
- kr 650,- i tidsrommet 20-09
Alle tidspunkt for ankomst og avreise avtales ved bestilling av hotelloppholdet. Merk at dette er avhengig av om vi har kapasitet.
Hente- og bringetjeneste
Vi tilbyr å hente og levere katten din for deg. Tjenesten gjelder innen en radius på 50 km, som dekker området mellom Melhus (sør for Trondheim) og Åsen (nord for Trondheim).
Tjenestene inkluderer bompenger, og prises slik:
Oppstartsavgift på 300kr, pluss 10kr per kilometer tur-retur Pusehuset til ønsket adresse. Vi gjør oppmerksom på at Henting og Levering er to separate tjenester og prises hver for seg.
Merk at dette er avhengig av om vi har kapasitet, og at det er større sjanse for at vi har det hvis du spør oss i god tid på forhånd.
Butikk
På Pusehuset selger vi diverse dyreartikler både til katt og hund . Sjekk vårt utvalg når du besøker oss.
EKSTRA PLEIE FOR KATTEN DIN
Alle katter har ulikt behov for pleie, både når det kommer til pelsstell, medisinering, fôring og oppmerksomhet. Derfor tilrettelegger vi dette for hver gjest.
Medisinering
Om katten din trenger medisiner daglig, eller en gang i løpet av oppholdet, ordner vi med dette. I dialog med eier før oppholdet ser vi på mulighet mht . sykdom og tilstand, og avtaler rutiner for medisineringen, slik at katten får medisinene den trenger til riktig tid (vi setter ikke injeksjoner). Dette gjør vi kostnadsfritt innenfor vår åpningstid, da et av vårt hovedfokus er at hver gjest skal få tilrettelagt den ekstra pleien den trenger.
Pelsstell
Vi vet at floker er et utbredt problem hos katter. Langhårede katter har spesielt vanskelig for å få løst opp i flokene de kan få, og det kan for noen være praktisk å bli frisert før oppholdet. Vi følger opp og vil forsøke å børste og stelle pelsen til alle våre gjester, på kattens premisser. Om du vet at din katt trenger litt ekstra fokus på pelsstell, er dette noe vi kan avtale på forhånd, slik at vi får gitt din katt den pleien den trenger.
Fôring
Rutiner er viktig i enhver hverdag, og vi har full forståelse for at noen katter er vant med andre rutiner enn de vi har på hotellet. Om katten er vant med å få mat til faste tidspunkter, sørger vi selvfølgelig for at dette blir gjort kostnadsfritt innenfor vår åpningstid. Dette kan også hjelpe katten din med å komme seg raskere tilrette, da rutiner skaper trygge rammer og minner om livet hjemme.
Oppmerksomhet
Vårt team består av mennesker med et brennende engasjement for at våre gjester skal ha det godt på ferie hos oss. Vi gjør det vi kan for at hver gjest skal få den oppmerksomheten den trenger og fortjener. Kos og kontakt er viktig for å knytte bånd mellom oss og gjesten, og dette er derfor et av våre viktigste fokusområder.
Se katten din på Snapchat
På Snapchat sender vi ut oppdateringer med videoer og bilder, som kan vise deg hvordan pusen din har det på en mer virkelighetsnær måte. Vi får svært mange positive tilbakemeldinger på oppdateringene på Snapchat, da det gir våre følgere muligheten til å bli kjent med alle våre gjester. Vi sender ut bilder og videoer av alt som skjer på hotellet, og dermed får du mulighet til å se og bli kjent med de andre kattene som også er på ferie hos oss.
Vi synes det er på sin plass at eier skal få fullt innsyn i pusens opphold på hotellet vårt, og ser på denne tjenesten som den største selvfølge. Vi har troen på at denne tjenesten kan bidra til økt tillit, og ikke minst avslapning i forhold til kattens opphold hos oss.
Instagram og Facebook er også to kanaler vi har valgt å benytte oss av, og ønsker du søte kattebilder i feeden til titt og stadighet, så anbefaler vi deg å trykke på "følg".
(Facebook: Pusehuset Kattehotell, Malvik// Instagram: pusehusetkattehotell//Snapchat: pusehuset, eller scan QR-koden)
Si i fra til oss om du ikke ønsker at vi bruker bilder av din katt.
Scan denne koden med Snapchat-appen på din smarttelefon
Besøk oss!
Vi har stor tro på at det kan føles tryggere å sette igjen pusen sin på et sted som man har besøkt tidligere. I tillegg gir det deg som katteeier mulighet til å bli kjent med oss, og å se hvordan pusen vil ha det mens den er gjest hos oss på Pusehuset Kattehotell. Å bestille et prøvedøgn før lengre opphold kan anbefales for nye gjester. Vi stiller opp med kaffe til de som ønsker, og svar på alle spørsmål du måtte ha. Det viktigste for oss er at du drar fra besøket med en god følelse, og en trygghet på at vi vil gjøre det vi kan for at katten din skal få en behagelig ferie hos oss.
Kom med kritiske spørsmål, spør oss gjerne om ting som omhandler sikkerhet og tekniske utforminger i bygget. God kvalitet i byggets utforming har vært høyt prioritert og vi har tilrettelagt hotellet på best mulig måte for våre gjester. Derfor er vi trygge på at standarden og kvaliteten på hotellet er svært god. Vårt mål er å fortjene din og våre gjesters tillit og vi tror at det starter med gode spørsmål, og gode svar.
Besøkstid må avtales på forhånd, slik at vi får forsikret oss om at hver besøkende får den tiden og oppmerksomheten de trenger. Det er ikke anledning til å besøke sin katt underveis i oppholdet, dette av hensyn til våre andre pusegjester.
Velkommen på besøk.